פורטל הביטוחים הגדול בישראל
• כל מה שצריך לדעת על ביטוח •

הלוואה מקרן השתלמות

הלוואה מקרן השתלמות יכולה לספק לכם תנאי ריבית טובים יותר בהלוואה. הלוואה מקרן השתלמות תינתן לכם התנאים טובים כיוון שהכסף בקרן ההשתלמות הוא למעשה הערבות והביטחון שאתם נותנים לחברה ממנה אתם לווים את הכסף, שתצליחו להחזיר את ההלוואה במלואה ואם לא, הכסף החסר יפרע מתוך הקרן. זו הסיבה שהלוואה מקרן השתלמות שחסכתם במשך שנים רבות צריכה להילקח לאחר מחשבה רבה האם זה הצעד הנכון עבורכם. באופן כללי הלוואה היא הפתרון האחרון שאתם צריכים להגיע אליו כי על פי רוב הלוואות נושאות ריבית והצמדה כך שכל סכום שלא תלוו, תצטרכו להחזיר יותר ממנו לאחר תום תקופת ההלוואה. בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תמצאו את כל הפרטים על הלוואות מקרן השתלמות ועוד!

למי כדאי לקחת הלוואה מקרן השתלמות

הלוואה מקרן השתלמות היא פתרון עבור מי שיש לו כסף בקרן ההשתלמות שהוא אינו צריך לפדות בתקופה הקרובה ומצד שני אין לו מקורות הכנסה אחרים למימון החזר ההלוואה. הלוואה על חשבון קרן השתלמות היא למעשה הלוואה על חשבון הכסף שלכם כך שלמעשה אתם הם אלה שמלווים את הכסף ומממנים בו את הלווה ולכן יכולים גם ליהנות מתשואה של כחצי אחוז על ההלוואה או סכום דומה של ריבית משתלמת אחרת. הלוואת בלון קרן השתלמות היא עוד אפשרות ללקיחת הלוואה שמחזירים עבורה את הקרן רק בסוף תקופת ההלוואה. הלוואת גישור קרן השתלמות היא מונח דומה המתאר את אותה הלוואה.

 הלוואת בלון קרן השתלמות  - הלוואה חכמה מעצמכם

תוכן עניינים
האופציה הראשונה שעולה לכולנו בראש כשאנחנו צריכים סכום גדול של כסף, היא לגשת לבנק, ולבקש הלוואה. בכל בקשה כזו, שלנו מול הבנק, נבחנים כמה...

מאמרים נוספים

הלוואת בלון על חשבון קרן השתלמות

אנחנו שומעים לעיתים קרובות על קרנות השתלמות, ואנחנו גם נתקלים לא מעט במושג הלוואת בלון - אבל אנחנו לעיתים רחוקות שומעים את שני המונחים האלה ביחד...

הלוואה קרן השתלמות

לשכירים עם מזל יש קרן השתלמות, שנפתחת פעם בשש שנים ומניבה תשואות פנטסטיות, אם משקיעים אותן כמו שצריך - והחדשות הטובות הן, שבניגוד לקרנות פנסיוניות...

הלוואת בלון מקרן השתלמות

יש הרבה סיבות שבגללן אנשים לוקחים הלוואת בלון מקרן השתלמות, והעיקרית שבהן היא שזו הלוואה שפשוט לא מרגישים. היא לא מהווה עול כלכלי או נפשי על מי שלוקח...

שאלון קצר לבדיקת התאמה למיקסום תשואות בקרן ההשתלמות שלך
בדקו כמה כסף תוכלו להרוויח בחודש מתשואות בקרן ההשתלמות שלכם
אני גבר
אני אישה

מידע נוסף

מחשבון הלוואה על חשבון קרן השתלמות

הלוואה מקרן השתלמות יכולה להיות פתרון מצוין עבור כל מי שצריך הלוואה, בעל עסק או כל מי שצריך סכום כסף נוסף שאין ברשותו. אמנם אף אחד לא מתכנן לגעת בכסף שיש בקופת הפנסיה, בקופת הגמל ובקרן ההשתלמות לפני גיל הפרישה, אבל לפעמים הלוואה על חשבון קרן השתלמות היא הפתרון הכי משתלם ואפילו היחיד שיש לכם, שכן הבנק לא רוצה לתת לכם הלוואה רגילה. קבלו מגוון הצעות עבור הלוואות בלון מתקדמות והלוואות על חשבון קרן ההשתלמות שלכם דרך פורטל הביטוחים הגדול בישראל! האתר המוביל בעולם הביטוחים וההלוואות!

פורטל הביטוחים המוביל של ישראל - הלוואת בלון קרן השתלמות

הלוואה מקרן השתלמות בצורה של הלוואות בלון מלאה או חלקית, הלוואת בלון קרן השתלמות, מאפשרת לכם ללוות סכום כסף גדול באופן מידיי ולהחזיר במהלך כמה חודשים את עלות הריבית בלבד בעוד שאת קרן ההלוואה אתם מחזירים את ההלוואה רק בתום תקופת ההלוואה. הלוואה זו מתאימה למי שצריך את הכסף עכשיו ואין לו איך להחזיר סכומי כסף גדולים כל חודש לכיסוי ההלוואה. הלוואת בלון והלוואה על חשבון קרן ההשתלמות יכולים לסייע למי שזקוק להלוואה גדולה לכאן ועכשיו ללא יכולת החזר חודשית גבוהה וקבועה.

כל המידע על הלוואת גישור קרן השתלמות רק בפורטל הביטוחים הגדול בישראל!

הלוואה מקרן השתלמות טובה יותר מכל הלוואה שתיקחו, בין אם דרך הבנק שלכם או דרך חברות האשראי ובוודאי דרך גורמים אחרים. הלוואת גישור קרן השתלמות עומדת כנגד הכסף שלכם כך שאתם נותנים גיבוי מלא לנותן ההלוואה בדבר יכולתכם להחזיר את ההלוואה כך שהוא יכול להוזיל את עלויות הריבית על ההלוואה. בהלוואות על חשבון כספי הפנסיה וקרנות ההשתלמות אתם גם נהנים מריביות אטרקטיביות וגם ממשיכים להחזיק בתוכנית החיסכון ללא פגיעה!
בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תקבלו מידע מקיף על כל סוגי ההלוואות והביטוחים מקרנות ההשתלמות, קרנות הפנסיה ועוד. בנוסף תקבלו מידע על ביטוחי חובה מכל סוג, מחשבוני השוואה ועוד!
לסיכום, הלוואה מקרן השתלמות היא אפיק הלוואות אפקטיבי שיכול לתת לכם מענה מהיר ומשתלם למתן הלוואה לכל מטרה. בהלוואה על חשבון קרן ההשתלמות אתם לא פוגעים בקרן אלא לווים כסף כאשר היא הערבון שלכם להחזר ההלוואה במלואה וממנו אתם מחזירים את ההלוואה. יחד עם זאת לא כדאי לגעת בקרנות חיסכון לפני שהן מגיעות לסיומן ולכן עדיף להתייעץ עם מומחה השקעות או רואה חשבון לפני ביצוע כל פעולה שכזו.

מאמרים נוספים

שאלות ותשובות:

מדוע חברות ההשקעות מעניקות הלוואות בתנאים טובים למשקיע?

כי הן לא רוצות שתמשכו את כל הכסף ותעברו לחברה אחרת. הלוואה כנגד הסכום המופקד בחברה משאירה אתכם איתה ושני הצדדים נהנים מכך.

מה ההבדל בין קרן השתלמות לקרן פנסיה?

קרן פנסיה היא קרן חובה להפקדה על ידי שכירים ועצמאים. לעומת זאת קרן השתלמות היא אפיק חיסכון והשקעה רשות נוסף שאינו חובה אך הוא משתלם להשקעה מכמה בחינות, הן כחיסכון, הן כהשקעה והן כמקור להטבות מס ועוגן ללקיחת הלוואה על חשבון הקרן. מידע מלא בפורטל הביטוחים הגדול בישראל כולל מחשבון מידע, מנוע השוואות מחירים ועוד. השאירו פרטים לקבל הצעות מחברות שונות עבור ביטוח ועוד.

האם הלוואה מהבנק לא עדיפה על הלוואה על חשבון קרן ההשתלמות?

לא, בדרך בכלל הלוואה מהבנק נושאות ריבית גבוהה יותר ובסופו של דבר השאלה היחידה היא כמה אתם משלמים על ההלוואה במחיר הקרן, פלוס הריבית המצטברת עליה. הלוואה על חשבון קרן ההשתלמות היא הלוואה בתנאים טובים כי היא מבטיחה למלווה את החזר ההלוואה לעומת הלוואה מהבנק שאין ודאות להחזר ההלוואה בכל מצב וזה תלוי ביכולת הכלכלית שלכם להחזיר אותה במהלך החודשים שלאחר לקיחת ההלוואה.
דילוג לתוכן