מדיניות פרטיות
החברה 2BIT (להלן: “החברה”) מכבדת את פרטיות המשתמשים באתר האינטרנט שהיא מנהלת ומפעילה (להלן: “האתר”). מדיניות זו נועדה להסביר מהם נוהגי החברה ביחס לפרטיות המשתמשים באתר, כיצד נאסף מידע, לאילו מטרות נעשה בו שימוש, ומהן זכויות המשתמש לפי הדין.
1. איסוף מידע ושימוש בו
בעת השימוש באתר נאסף מידע אישי ומזהה (כגון שם, אימייל, מספר טלפון, אמצעי תשלום), וכן מידע טכני או סטטיסטי שאינו מזהה אישית (כגון כתובת IP, דפים נצפים, העדפות שימוש).
2. שימושים במידע
החברה תעשה שימוש במידע לצורך:
- אספקת השירותים באתר
- שיפור חוויית המשתמש
- התאמת תכנים ופרסומות
- שיווק ישיר, בכפוף להסכמה מראש
- מניעת הונאות
- עמידה בחובות חוקיות
3. רישום למאגר מידע
כל פרטי המשתמשים יישמרו במאגרי מידע מאובטחים שבאחריות החברה.
4. מועדון לקוחות / שיווק
באם קיים מועדון לקוחות או שימוש במידע לצרכים שיווקיים:
- המשתמש יידרש לאשר בצורה מפורשת את הצטרפותו
- תינתן לו אפשרות לעיין בפרטיו, לבקש מחיקה או תיקון
- כל הצטרפות למועדון תכלול תיעוד של תנאים, זכויות והטבות
- פרטים על צבירת נקודות/הטבות, תוקף וזמינותם יפורסמו באתר
- ניתן להפסיק את ההשתתפות במועדון או את קבלת ההודעות בכל עת
5. Cookies וכלים אוטומטיים
האתר משתמש בקובצי Cookies, בפיקסלים ובכלי אנליטיקה לצורך תפעול תקין, שיפור השירות, התאמה אישית של תכנים ואבטחת מידע. ניתן לחסום או למחוק קבצים אלו בהגדרות הדפדפן.
6. פרסום מצדדים שלישיים
ייתכן שגורמים חיצוניים מנהלים פרסום באתר. שימושם בקובצי Cookies כפוף למדיניות הפרטיות של אותם צדדים.
7. שיתוף מידע עם צדדים שלישיים
החברה לא תעביר מידע אישי אלא אם:
- ניתנה הסכמת המשתמש
- הדבר מתחייב מכח דין, צו שיפוטי או מחלוקת משפטית
- מדובר ברכישת שירות מצד שלישי המחייב העברת נתונים
- במקרה של מיזוג, רכישה או העברת פעילות האתר
8. שירותי מסרים בנייד
השירות ניתן רק לאחר הרשמה מפורשת. ניתן להסיר את ההרשמה בכל עת. תעריפים סטנדרטיים של מפעיל הסלולר יחולו. החברה עשויה להעביר מידע למפעיל לצורך חיוב או תמיכה טכנית.
9. הגנת מידע ואבטחתו
החברה מיישמת אמצעי הגנה מתקדמים הכוללים הצפנה, בקרת גישה, ניטור ותיעוד. עם זאת, אין בטכנולוגיה להבטיח הגנה מוחלטת.
10. זכות לעיון, תיקון ומחיקה
על פי חוק הגנת הפרטיות, תשמ”א – 1981:
- כל אדם רשאי לעיין במידע עליו
- ניתן לבקש תיקון או מחיקה של מידע שגוי
- ניתן לבקש להפסיק שימוש במידע לצורך פנייה אישית
- הבקשות יטופלו תוך 30 ימי עבודה, בכפוף לאימות
פניות יש לשלוח לכתובת: info@2bit.co.il
11. שינוי במדיניות
במקרה של שינוי מהותי במדיניות, תפורסם הודעה בעמוד הבית של האתר.
מסמך זה עודכן לאחר כניסת תיקון 13 לחוק הגנת הצרכן לתוקפו ומחייב כל עסק המנהל מועדון לקוחות או מאגר שיווקי. החברה מתחייבת לפעול בשקיפות מלאה כלפי המשתמשים.
עודכן לאחרונה בתאריך: 17.08.2025