פורטל הביטוחים הגדול בישראל
• כל מה שצריך לדעת על ביטוח •

חיסכון לכל ילד

חיסכון לכל ילד היא תוכנית מבורכת שיצרה המדינה על מנת לאפשר למשפחות לתמוך בילדיהם על ידי תוכנית חיסכון לכל ילד. ביטוח לאומי מפקיד 51 שקלים כל חודש עבור כל ילד, עד הגיעו לגיל 18. הכסף עובר לקופת הגמל של ההורים או לחשבון הבנק שלהם על שם הילד והוא זה שיהיה רשאי לגשת לכספים הללו בהגיעו לגיל המתאים. בנוסף יכולים ההורים להוסיף 51 שקלים נוספים בחודש כך שכל ילד במדינת ישראל יכול ליהנות מכ-20 אלף שקלים עד הגיעו לגיל 18, גיל ההתגייסות לצבא. בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תמצאו מידע נוסף על קרנות פנסיה, קרן השתלמות קופות גמל ועוד: השאירו פרטים וקבלו הצעות משתלמות לתוכניות חיסכון והשקעה נוספות!

"מה זה תוכנית חיסכון לכל ילד ואיך אפשר לחסוך עבור הילדים שלכם בקלות!"

חיסכון לכל ילד היא תוכנית שמטרתה ליצור לכל ילד המגיע לגיל 18 קופה קטנה עם כ-10 עד 20 אלף שקלים, בהתאם להחלטת ההורים האם להוסיף גם הם 51 שקלים בחודש או לא. תוכנית חיסכון לכל ילד מתחילה על ידי פתיחת חיסכון לכל ילד בבנק או בקופת הגמל שברשותכם, לשם יעבור הכסף מביטוח לאומי לאחר מכן. שינוי מסלול חיסכון לכל ילד יכול להיות מבוצע בקלות על ידי הגשת בקשה מסודרת לביטוח הלאומי ועדכונו בשינוי חשבון הבנק או כתובת הקופה. עוד בפורטל הביטוחים הגדול בישראל: מנועי השוואת מחירים בין קופות חיסכון שונות, מחשבוני ריביות ועוד. בנוסף תמצאו בפורטל מידע מקיף על ביטוחים.

קופת גמל להשקעה לילדים

חשוב לבצע השוואת חיסכון לכל ילד כדי למקסם את הרווחים של החיסכון

תוכן עניינים
תוכנית קופת חיסכון לכל ילד שהחלה לפעול לפני כמה שנים היא יוזמה מבורכת, שמאפשרת לכל ילד בישראל להגיע לגיל שמונה עשרה ולפתוח תוכנית...

מאמרים נוספים

חשבון חיסכון לכל ילד

תוכנית חיסכון לכל ילד היא הטבה בסך חמישים ואחד ש"ח בחודש שהמדינה נותנת, ומאפשרת להורים להצטרף בסכום דומה כדי להכפיל את הסכום שיתקבל בסוף תקופת...

תכנית חיסכון לכל ילד

תכנית חיסכון לכל ילד היא רעיון של מדינת ישראל, המבוצע באמצעות המערכת של ביטוח לאומי, החל משנת 2017, ומטרתה היא לאפשר לכל זוג הורים, בכל מעמד כלכלי,...

תוכנית חיסכון לכל ילד

מה זו תוכנית חיסכון לכל ילד?
תוכנית חיסכון לכל ילד היא תוכנית שהגה ביטוח לאומי והוציא לפועל בינואר 2017. עיקר התוכנית הוא שהמדינה בעצם פותחת תוכנית...

שאלון קצר לבדיקת התאמה למיקסום תשואות בקופות הגמל שלך
בדקו כמה כסף תוכלו להרוויח בחודש מתשואות בקופות הגמל שלכם
אני גבר
אני אישה

מידע נוסף

תוכנית חיסכון לכל ילד – כל השאלות והתשובות

חיסכון לכל ילד היא תוכנית חדשה יחסית שמעגנת בחוק את מחויבות המדינה לדאוג לרווחת הילדים במדינה על ידי יצירת תוכנית חיסכון לכל ילד והעברת כסף על בסיס חודשי לחשבון על שם הילד. אמנם מדובר סכום לא גבוה אך ההורים של הילד יכולים להכפיל את הסכום ולהוסיף אותו לחיסכון כך שבהגיעו לגיל 18 יצטברו לילד כ-20 אלף שקלים בתוכנית, סכום מכובד עבור נער שרק מתגייס לצבא ויכול לשמש אותו גם לאחר מכן למטרת לימודים או חופשה אחרי צבא. כמובן שהורים יכולים לחסוך עבור ילדיהם גם בכלים נוספים כמו קופות גמל, קרנות השתלמות וכל מכשיר פיננסי אחר, במקביל.

" למה כדאי לכל הורה לבצע פתיחת חיסכון לכל ילד"

באתר ביטוח לאומי ובמס הכנסה תמצאו מידע נוסף על תוכנית חיסכון לכל ילד ומידע לגבי פתיחת חיסכון לכל ילד בבנק או בקופת הגמל שלכם. ביטוח לאומי יפקיד בנוסף תשלום רטרואקטיבי על החודשים מאי 2015 ועד דצמבר 2016, החודשים שלפני כניסת חוק תוכנית חיסכון לכל ילד בצורה רשמית לפעולה, בהתאם לקצבת הילדים ששולמה עבור הילד באותם חודשים. כמו כן יפקיד ביטוח לאומי מענק של 510 שקלים לתוכנית החיסכון של הילד בהגיעו לגיל 18 ואם הנער לא ימשוך את הכסף עד גיל 21, יוסיף הביטוח לאומי מענק נוסף של עוד 510 שקלים! עבור ילדים שנולדו לאחר 1.1.2017 גובה המענק ישתנה ויעמוד על 255 שקלים שיועבר בגיל 3 ועוד מענק בסך 255 שקלים שיועבר בגיל מצווה. בגיל 21 יעבור המענק האחרון על יד ביטוח לאומי בסך 510 שקלים נוספים.

שינוי מסלול חיסכון לכל ילד – פורטל הביטוחים הגדול של ישראל

חיסכון לכל ילד היא תוכנית חיסכון לטווח ארוך שלא ניתן לפדות לפני הזמן והיא מיועדת לילד בלבד. חשוב לדעת: ניתן לבצע שינוי מסלול חיסכון לכל ילד ובסך הכול המטרה היא שאותו הילד יוכל למשוך את הכספים הללו בהגיעו לגיל 18 או 21 לפי החלטתו. מצאו עוד כלי חיסכון והשקעה בפורטל הביטוחים הגדול בישראל! קבלו טיפים והצעות מחיר מחברות שונות לניהול קרן השתלמות, קופת גמל להשקעה , ביטוח פנסיוני ועוד, כולל הצעות מחברות ביטוח עבור ביטוח רכב, ביטוח חיים, ביטוח בריאות ועוד!
לסיכום, חיסכון לכל ילד נוצר במטרה לעזור למשפחות לחסוך עבור ילדים ומאפשר להם להוסיף סכום לחיסכון במקביל לכסף המועבר עבור כל ילד מביטוח לאומי, 51 שקלים בחודש. בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תקבלו מידע מקיף על כל תחומי הביטוח, החיסכון וההשקעה הקיימים, תהנו מטיפים לניהול נכון של הכסף שלכם וממנועי השוואת מחירים ומחשבוני ריביות.
גלשו עוד באתר והשאירו פרטים לחזרה אליכם עם הצעות ביטוח משתלמות, פרטים על תנאי הפקדה לקופות הגמל השונות ועוד. בדקו, מצאו והשוו מחירים בקלות ונהלו את הכסף שלכם בחוכמה, בהצלחה!

מאמרים נוספים

שאלות ותשובות:

מאיזה גיל אפשר לפתוח תוכנית חיסכון לכל ילד?

ברגע בו נולד הילד כבר אז ניתן לפתוח עבורו את תוכנית החיסכון וביטוח לאומי יתחיל להפקיד בתוכנית כסף החל מהחודש הראשון להולדת הילד!

כמה כסף מופקד בתוכנית החיסכון לכל ילד?

ביטוח לאומי מפקיד 51 שקלים עבור כל חודש בחייו של הילד עד הגיעו לגיל 18 והורי הילד יכולים להוסיף סכום זהה, כל חודש.

איפה עדיף לפתוח את תוכנית החיסכון לכל ילד, בבנק או בקופת הגמל להשקעה?

תוכנית החיסכון לכל ילד תהנה מריבית קבועה בבנק ואילו בקופת הגמל התוכנית תהנה מהתשואות שתשיג הקופה במהלך השנים. התייעצו עם גורם מקצועי והשוו מחירים לפני שתבחרו את המקום בו תיפתח תוכנית החיסכון לכל ילד על מנת למקסם את התשואות על ההפקדות.
דילוג לתוכן